صفحه اصلی / سلامت / چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم؟
چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم؟

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم؟

بعد از استقبال شما از مقاله اولم، و موضوع اون، تصميم گرفتم راجع به آناتومى بدن خانوم ها و تمريناتى كه به زيباتر شدن بدن و رشد لگن و سينه كمك ميكند، مطالبى را برايتان بنويسم. اميدوارم مفيد واقع بشه

آناتومى بدن خانوم ها و رشد اندام هاى جنسى

در ابتدا بايد به اين موضوع اشاره كنم كه آناتومى بدن خانوم ها متفاوت با آقايان است.
مرد ها معمولا بدنی عضلانى تر و قوى تر و بازوانى پرتر و سفت تر و باسن كوچكتر و پوستى كلفت تر دارند.

برعكس خانوم ها كه معمولا پوستى نازك و لطيف دارند.
و بدن ظريف و حساس، مخصوصا نسبت به ضربه و فشار.
و دارای قابليت رشد در قسمت باسن و ران پا هستند.
و در شكل كلى نيز، حالت سينه، كمر و باسن و پاهاى خانوم ها و آقايان بسيار مشخص است.
طورى كه اگر لباس يک شكل پوشيده باشند و صورت آنها مشخص نباشد، از هر زاويه اى تفاوت هیکلشان مشخص است و اكثر انسان ها قابليت تشخيص راحت را دارند.

اما مشكل اينجاس كه خيييلى از خانوم ها از اين موضوع رنج ميبرند كه اندام كوچكى دارند.
خب اين موضوع دلايل خيلى زيادى ميتواند داشته باشد.

در مقاله قبل به يكى از اين موارد اشاره شد كه داشتن رابطه جنسى مى باشد. اما اين موضوع دلايل ديگرى نيز دارد، نظير:
١- ژنتيك
٢- ارثى
٣- ورزش كردن
٤- نوع ورزش
٥- رابطه جنسى
٦- تغذيه و استراحت

امروز ميخواهم برايتان تعدادى از حركات اصلى كه باعث رشد اندام هاى جنسى خانوم ها نظير باسن و سينه می شود را عنوان كنم و نحوه ى صحيح آن را توضيح دهم.

تمرین هایی برای بزرگ کردن باسن

باسن انسان از سه عضله تشكليك شده است.
به طور عاميانه ١- عضله بالايى ٢- عضله ميانى بزرگتر ٣- عضله زيرين يا پايينى

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
عضلات باسن

مهمترین و اصلی ترین حرکت برای شکل گیری و رشد عضله باسن، حرکت اسکات پا هالتر می باشد که تأثیر بسیار زیادی بر رشد و شکل گیری ران پا و باسن دارد.
البته باید یاد آور شوم که تأثیر اصلی این حرکت به جز ران پا بر روی عضله میانی (بزرگترین عضله) باسن می باشد.
البته با تغییر در نوع انجام حرکت و میزان نشستن و تغییر در مرکز ثقل بدن، مرکز فشار تغییر خواهد کرد.

قابل ذکر است که انجام این حرکت با دستگاه اسمیت نیز بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.
در ضمن حرکت اسکات علاوه بر فشار بر عضله، باعث شکل گیری استایل زیبای بدن چه برای خانوم ها و چه برای آقایان خواهد شد.
(چون سر سینه به سمت بالا و گودی کمر به داخل و باسن به سمت بیرون و دست ها باز هستند)

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
اسکات پا هالتر (با دستگاه اسمیت)

 

حرکت دیگری که تأثیر بسیار خوبی دارد، حرکت لانگ لانگ یا همان لانگز می باشد که بیشتر به عضله زیرین و پایینی باسن فشار وارد می کند.
البته این حرکت نیز مانند اسکات، علاوه بر فشار بر ناحیه باسن، فشار بسیار خوبی هم بر روی عضله چهارسر ران یا همان ران پا می گذارد.

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
حرکت لانگ لانگ یا لانگز (با دمبل)

حرکت سوم که مستقیما بر روی عضله بالایی باسن تأثیر دارد، حرکت جامپینگ یا همان پرش است که اکثرا این حرکت را ندیده اند. مخصوصا تازه کارها
انجام این حرکت به این صورت است که به حالت نشست اسبی می نشینیم و در همان حالت باید روی سطحی بلند تر از زمین پرش کنیم و دوباره برگردیم به وضعیت اول.
انجام این حرکت کمی سخت است و نیاز به مربی با تجربه دارد.

 

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
حرکت جامپینگ (پرش)
چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
نوع دیگری از حرکت جامپینگ

 

حرکات دیگری که مناسب برای رشد لگن و باسن هستند ، عبارتند از :
پشت پا هالتر ( ددلیفت با پاهای تقریبا صاف)
پشت پا دستگاه
هاگ پا برعکس
سلام ژاپنی
پشت پا خم با سیم کش ( حرکتی جدید است وخیلی ها آن را نمیشناسند)
پشت پا نشسته به حالت چهاردست و پا ( حرکت جدید)
و . . .

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
پشت پا دستگاه

 

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
پشت پا به حالت چهار دست و پا

 

چگونه با ورزش اندام خود را زنانه تر کنیم
ددلیفت با پاهای صاف

البته حرکات ساق پا هم می تواند به زیبایی پاهای خانوم ها بسیار کمک کند و بدن و پاهای آن ها را سک.سی خواهد کرد.

باید دقت داشته باشید که برای زیبا تر جلوه دادن باسن، می بایست کمر انسان باریک باشد و به قول معروف شکم و پهلوی باریکی داشته باشد.
لذا توصیه بنده این است که از تمرینات شکم و پهلو به همراه رژیم غذایی غافل نشوید.
مخصوصا تمرینات شکم پهلو را در انتهای برنامه خود انجام دهید که کمک بیشتری به چربی سوزی بکند.

ولی نکته اصلی که می خواهم بگویم این است که به هیچ وجه نباید همه این حرکات را در یک برنامه انجام دهید.

زیرا باعث فشار بیش از حد و افت بدن در ماه های دوم و سوم می شود .
لذا توصیه میکنم حتما تحت نظر مربی خود تمرین کنید و از او برنامه بگیرید.

برای بزرگ کردن سینه چه حرکاتی انجام دهیم؟

بعد از باسن، مهمترین قسمت بدن بانوان که به زیبایی بدن آنها کمک می کند، سینه یا همان پستان می باشد.

نکته قابل توجه این است که باید بدانیم پستان کاملا بافت چربی دارد و نمیتوان زیاد آن را تغییر داد و بزرگتر کرد.
تنها میتوان با انجام یسری حرکات به زیباتر و خوش فرم تر شدن آن کمک کرد.
البته این نکته باز هم مطرح می شود که روابط جنسی بسیار تأثیر گذار هستند در این مقوله.

مهمترین نکته در بحث سینه، این است که این قسمت از بدن باید حالتی کاملا گرد داشته باشد.
دیده شده که بعضی از خانوم ها سینه هایشان تا پشت کمرشان کشیده شده و با گوشت زیر بغلشان یکی شده. این مسئله به دلیل افزایش چربی زائد در اطراف سینه، رخ می دهد و معمولا این مدل سینه ها را در افراد چاق شاهد هستیم.
لذا اولین نکته ای که مربی محترم شما می بایست در برنامه اش لحاظ کند، توجه به این موضوع است.

شما باید اول باحرکاتی نظیر شنا سوئدی و اور کراس و … چربی های بغل سینه را آّب کنید تا سینه شکل گرد بگیرد سپس تمرینات دیگر را انجام دهید.
کلیه حرکات سینه برای رشد و حالت گیری سینه مناسب هستند ولی حرکات مخصوص بدن و سینه شما را تنها مربی شما می داند و اوست که باید تصمیم بگیرد چه حرکاتی را در چه زمانی انجام دهید.

بازهم تاکید میکنم که در قسمت سینه، انتظار رشد خیلی زیاد را نداشته باشید زیرا سینه خانوم ها از بافت چربی تشکیل شده.
و فقط می توانید با ورزش به آن شکل دهید و آن را سفت کنید و اندکی موجب رشد آن شوید.

دقت داشته باشید که دلیل اصلی رشد پستان در برخی خانوم ها، رابطه جنسی و لمس سینه توسط پارتنرشان می باشد.
(که باعث ترشح هورمون استروژن و جمع شدن این هورمون در نوک و بالاهای سینه خواهد شد)

لذا باز هم تاکید می کنم که حتما از مربی خود برنامه بگیرید و زیر نظر مربی تمرین کنید
و سر خود کاری را انجام ندهید.

با تشکر فراوان از همگی شما
ا. خ. ارجمندی
مربی رسمی فیت نس و آمادگی جسمانی
مشاوره ورزشی و تغذیه

تهیه شده توسط مجله اینترنتی سیمین بانو

اختصاصی ورزش و سلامت

همچنین ببینید: حرکات ورزشی مخصوص بزرگ کردن سینه

درباره ا. خ. ارجمندی

مربی رسمی فیت نس و آمادگی جسمانی | مشاور ورزشی وتغذیه | جهت دریافت برنامه و مشاوره به تلگرام پیام دهید http://telegram.me/pooyaarj

این مطالب را نیز ببینید!

اهمیت ورزش و تغذیه مناسب در سنین رشد

اهمیت ورزش و تغذیه مناسب در سنین رشد

برخی از ما انسان ها با فکر کردن به اندام و هیکل خود، حسرت این موضوع را می خوریم که چرا در گذشته ورزش نکردیم یا فلان کار را انجام ندادیم. به عقیده من، این فکر تا حد زیادی درست بوده و شما می توانستید با غذای مناسب و ورزش در دوران گذشته تان تا حد زیادی تغییر کنید. اما درصد قابل توجهی هم ازین موضوع به ژنتیک انسان ها بستگی دارد.

2 دیدگاه‌ها

  1. عالی بود ، من همیشه دنبال یه همچین مطلب کاملی درباره ساختن اندام زنانه بودم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *